вівторок, 27 листопада 2012 р.

Мирослав Лаюк. цей схід

у моїх руках в’яне трава
у моєму роті сохне вода
обсипаються птахи з дерев
клямки іржавіють

я не спав цю ніч
бо якби заснув – спав би сотню літ –
так мені сказав
бомж біля метро

хмари мчать на схід
коні мчать на схід
ріки мчать на схід
перед сходом сонця
та чи буде схід

у моїх руках в’яне трава
у моєму роті сохне вода
у моїй голові світова війна
а ти як та стіна що їй байдужі слова
припиняй цей цирк –
напиши роман винеси сміття
випади з вікна

9 коментарів:

  1. Лель вловно. Асоціативно. І цілісно. Як завжди у тебе. Гарно.

    ...але цирк отой мені особисто там дуже заважає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую.

      та мені теж "цирк" виривається - стилістично, загалом трохи грубо.

      але без того вірш буде надто гладкий, просто "літературним", "площинним".

      мені ж прагнеться виходу за площину (принаймні я бачу в тому якийсь сенс, який ще сам толком не розумію). і це порушення площинності вимагає такої неоковирності.

      до речі, я помітив таку саму ситуацію і в інших текстах, тобто, щоб усе "грало" - іноді достатньо змінити одне слово або поміняти слова місцями. але я відчуваю від того втрату, набагато більшу, ніж просто втрату "рівного" тексті (це щось схоже на зашпакльовування тріщин на старих будівлях: ніби-то і це вбереже будівлю від руйнування, ніби й естетично буде кращим, але...)

      Видалити
    2. не думаю, що від літературності здатна врятувати тільки лексика. можна спробувати зробити тріщину й на емоційному рівні

      Видалити
  2. от що мені подобається, мирославе, так це що твої тексти стали якимись невловимо-іронічними.

    ВідповістиВидалити
  3. я б просто викинув "цей" і цирк був би певнішим

    ВідповістиВидалити
  4. "та чи буде схід" - блискуча стрічка!

    ВідповістиВидалити
  5. а мені чисто фонетичню "цейцирк" не дуже.

    ВідповістиВидалити
  6. Якщо чесно, це більше філософія, ніж поезія.Давно спостерігаю такий ось розвиток автора і не думаю, що це позитивно.

    ВідповістиВидалити
  7. Це не поезія, перепрошую, це набір слів... А всі намагаються щось "неймовірне" знайти, бо хочуть здаватися розумними. Невже справді таке може подобатися? Без образ.

    ВідповістиВидалити