вівторок, 20 листопада 2012 р.

Олександр Блотнер. Примара


За дощем прийшла примара
притулилась біля крісла
мов маленька чорна хмара
ходить вулицями міста

невідступно, крок за кроком
понад вухом чую смішки:
то крадеться боком, боком
і вже чую ставить ріжки

оглянувся і нікого:
дощик падає тихенько
я піду і ненароком
поглядатиму швиденько

у вітрини і калюжі
шкла автомобілів чорні,
а іще я куплю ружі
кольором червоним повні

приготуюсь я належно
зустрічати мою гостю
вона зайде обережно
поки я подушки мостю

розсміється дзвінким сміхом
задоволена собою
я обійму її спіхом
тай залишу із собою

12 коментарів:

  1. о, оце вже зовсім друга пара кальош ))
    гармонійно, на одному подихові
    незважаючи на деякі стилістичні незграбності

    ВідповістиВидалити
  2. ви впевнені щодо "мостю"?
    може мощу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то такий карколомний стилістичний пасаж...

      Видалити
    2. так. "мостю", тришки галицизму.
      Сергій: сильно дисонує?

      Видалити
    3. ні, я ж сказав, що це стилістичний пасаж. Якби надто дисонувало, я б назвав це невправністю.

      Видалити
  3. в останній строфі наголос дзвІнким? (бо ж хорей)

    ВідповістиВидалити