суботу, 24 листопада 2012 р.

Зоряна Лісевич. ***


















плескач  був теплим білим і  смачним         
його приніс у торбі добрий вечір 
немов зірок насіялось малечі           
із молоком поласувати ним           

плескач був теплим пах сумним дощем                  
що не наважився прибити димний порох                  
і солоно лиснів у  круглих порах                      
а діти їли і просили ще

плескач світився  в сутінках  як Бог                            
поснули діти ситі  та щасливі
а вечір ніс на небо  рештки млива    
нагодувати інших багатьох

18 коментарів:

  1. таке світло від Вашого тексту, така доброта...

    *о, той плескач дитинства...

    ВідповістиВидалити
  2. а плескач був з малиновим джемом?
    ммммм…
    ой, що ж це я… :))) розмріялася

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не знаю, Олю). тепер можна і з малиновим варенням , і з медом. а тоді...
      мріяти - це чудово, добре, коли мрії збуваються.

      Видалити
  3. Дуже гарне слово "плескач", автентичне, мені подобається аж аж. А от щодо "поласувати" в цьому саме тексті в мене сумніви. Наче випадає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. гм.. навіть не знаю. може це суб'єктивне сприйняття. їсти щось дуже смачне, для мене означає ласувати :).
      але, якщо буде якась пропозиція заміни, то я не проти ).

      Видалити
    2. так воно й є - ласувати, це таке приємне відчуття, але поряд із "світився в сутінках, як Бог" воно наче не туди. Нє? :)

      Видалити
    3. ну, третя строфа - сакральна. символічна. тобто хліб у вірші виступає одночасно і як звичайна їжа, і як їжа сакральна.
      крім того, не маю гідної заміни. слово "насититися" - надто доросле, засерйозне щодо дітей. діти щось смачне не просто їдять, вони його смакують, ласують, уплітають, а несмачне - млямляють, руміґають,.. :).
      але, якщо хтось запропонує відповідне, я не проти змінити).

      Видалити
    4. Я щасливий що ти не написала "мнямкають" або "уплітають"))) в порівнянні з цими словами "ласують" - просто вершина доречності.))

      Видалити
    5. )))

      та запропонуй вже щось, бо я ніяк не вигадаю :)

      Видалити
  4. чудовий приклад того, як не спаплюжити тему.

    ВідповістиВидалити