середу, 21 листопада 2012 р.

Татчин. з Болівії з Любов'ю


о Корделіє Орман, як тяжко вмирав понеділок.
я спізнився на вічність. не варто сварити мене.
я без вас одинак. достеменно. і це не мине.
о Корделіє Орман... благаю, візміть моє тіло!

моветон, вибачайте...
безглуздо загинув вівторок.
переходив надвечір дорогу - попав під таксі.
за сценарієм зверху, вівторки приречені всі.
о Корделіє Орман... у клубі Гевара з Дель Торо.

а у середу морепродукти - кальмари і риба.
починаю світитися: фосфору стачить на те,
щоб довколишній люд роздивився як серце цвіте.
о Корделіє Орман... мій господи, зжалься і вибав.

хай від ранку до вечора пестять невидимі руки:
у пречистий четвер колискова, як річка, несе.
все на світі минає, і тільки любов - над усе!
о Корделіє Орман... хоча би візьміть на поруки.

ностальгую в Болівії. 

в п'ятницю спокій і тиша.
всі очікують диво, яке перевершить дива.
я володар чекання! благаю, візьміть мене два!
о Корделіє Орман... як я - вам ніхто не напише.

і ніхто не розкаже про цю потойбічну суботу.
у суботу спочинок: резонно цуратися слів.
я римований ґніт, що зайнявся і майже дотлів.
о Корделіє Орман... маркітно і млосно до поту.

бо в неділю катарсис: у нашому маркокортелі
на кожнісінькій марці друкують ваш профіль анфас.
ех, чому це не ви не мене і чому я не вас?!
о Корделіє Орман...
Корделіє Орман...
Корделі...

32 коментарі:

  1. Solomon Grundy,
    Born on Monday...

    о яка сумна історія кохання!

    гарний вірш, ух

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. історія кохання /апріорі/ має бути світло-сумною.
      дякую.

      Видалити
  2. Оооооооооооо.../відібрало мову/

    Болівійський Остап - ще той мачо.

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. та хіба ж вас можна сварити?!

    - - -
    йолкі. та забирайте хоч увесь фосфор.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можна.
      давайте /забирає трохи не весь/.
      йолкі? нє, йолкі не треба.
      вони колючі. й пахнуть дезодорантом.

      /думає - чи те відповів/

      Видалити
  5. дезодорант із запахом морепродуктів?

    - - -
    \відповідь - та,
    а от запитання, часом, - не безфосфорне?\

    р.s. завтра четвер.


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. четвер вже сьогодні!
      /радісно пшикається креветочним дезодорантом/

      Видалити
    2. наче й четвер, але трохи інший)

      Видалити
  6. .ღღღღღღ......................ღღღღღღ
    ..ღღღღღღღღღ............ღღღღღღღღღ
    ღღღღღღღღღღღღ....ღღღღღღღღღღ
    ღღღღღღღღღღღღღ.ღღღღღღღღღღ
    ..ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ
    ....ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ
    ........ღღღღღღღღღღღღღღღღღ
    ..............ღღღღღღღღღღღღღ
    ....................ღღღღღღღღღ
    ........................ღღღღღღ
    ...........................ღღღღ
    ............................ღღღ
    .............................ღღ
    ..............................ღ
    ............................ღ
    .........................ღ
    ......................ღ
    ..................ღ
    .............ღ
    .........ღ
    ......ღ
    ....ღ
    ......ღ.......................ღ....ღ
    ..........ღ..............ღ...............ღ
    ..............ღ......ღ.....................ღ
    ...................ღ........................ღ
    ................ღ.......ღ..............ღ
    ..............ღ.............ღ....ღ
    .............ღ
    ...........ღ
    ..........ღ
    .........ღ
    .........ღ
    ..........ღ
    ..............ღ
    ...................ღ
    ..........................ღ
    ...............................ღ
    .................................ღ
    .................................ღ
    ..............................ღ
    .........................ღ
    ..................ღ
    .............ღ
    .........ღ
    .....ღ
    ...ღ
    .ღ.............................ღ....ღ
    ღ..........................ღ...........ღ
    .ღ......................ღ................ღ
    ..ღ...................ღ..................ღ
    ...ღ....................................ღ
    .....ღ................................ღ
    ........ღ.........................ღ
    ...........ღ...................ღ
    ..............ღ..............ღ
    ..................ღ.......ღ
    .....................ღ..ღ
    .......................ღ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о Аліно! стаю на коліно перед вашою працездатністю!
      як же ж красівооо.....
      я вам відомщу.

      Видалити
  7. оппа!
    ну коли вже з Болівією так ото уткнули, то вже чекатиму цілого циклу подорожей світом :)

    *вальсує-збирається на .... четвер*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ідея непогана.)
      та не те щоб утнув - так...для колічєства.

      дякую.

      Видалити
  8. *о Корделіє Орман... мій господи, зжалься і вибав.*
    якось зразу ув душу кудись запало

    /тим часом сочиняє експромт/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. понеділок, вівторок..
      і шо за халепа, їй-богу
      де Корделія?
      /я типу Вільям Шекспір/
      середа..
      чорний кіт suka через дорогу
      повертаюсь додому,
      день знову пустий, як пустир
      за вікном, у четвер
      пропливає кальмар, чи то глюки
      де Корделія, чорт
      обіцяла ж.. зайти, жду чогось
      може п*ятниці, може
      чудес, може муки
      що була би жива, вже пришла би
      і щось відбулось б,
      у суботу не жду, тихо дивлюся
      ящик, п*ю пиво
      все хріново увсюди й у всіх
      чим я гірш?
      йєх, Корделіє Орман
      не склеїлось, ні, не судило..

      знов над світом неділя
      немов
      гільйотиновий ніж.

      Видалити
    2. ти вгадав мій любімий рядок.
      а за файного вірша тобі бонус:

      восьмирядковий ґорор.

      в понеділок-вівторок
      йшов із Мордору морок.
      і у середу морок прийшов.
      а в четвер він обратно пішов.

      щоб у п'ятницю в Мордор дійти,
      де в суботу чекатимеш ти
      на верлібну неділю святу.
      я тебе там по віршах знайду.

      /правда брєд?/

      Видалити
    3. о це ж похмурна гобітівська скоромовка
      класно!

      *обережно переводить свого короля у горизонтальний стан..

      Видалити
    4. всі попередні варіанти рве і палить, рве і палить.
      сідає за гобіт-реп new.

      Видалити
  9. я володар чекання! благаю, візьміть мене два!
    о Корделіє Орман... як я - вам ніхто не напише.

    оце. і все. да. супер.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щиро дякую!
      втім, не все супер. дещо поправив, але до супер ще далеко)

      Видалити
  10. цей вірш гарно заспівав би андрій миронов)))
    взагалі адресат тут, як на мене, настільки ж конкретний, наскільки нейтральний. бо якби ви вибрали

    - о мадам грицацуєва
    - о самотня русалко
    - о студентко хімфаку

    вірш би не змінився. бо остапа справді несе, і для нього все, що б він не робив - не що інше, як самозамилування, і він знає, який він прекрасний у цьому самозамилуванні.

    ой, а ще я хотіла сказати, що класний вірш. да.

    ВідповістиВидалити
  11. дякую за розлогу увагу)
    взагалі-то так, точно підмічено - це знеособлена конкретика) але в ній - всьодно! - має лишитись загадка. тому з перерахованого мені найближче студентка хімічного факу, хімфаку тоєсть. це для мене найзагадковіша істота: русалки нервово відпочивають.

    Отстапа? ви про що взагалі7
    /щиро не розуміє/

    втім - дякує/дякує/дякує/дякує...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ееее...\несміливо\ але ж тут раніше присуцтвував остап, якого несло, хіба ні?))) але він якось загадково зник, і замість нього чомусь став пречистий четвер О_о

      Видалити