четвер, 29 листопада 2012 р.

Ярослав Рояк. Вікна здалеку



у мені живе безліч пам’ятників
із запліснявілої бронзи
і прогнилого пластику

і часом мене питають
чому в тебе такий великий живіт
і я не можу їм сказати правду
і відповідаю «бо люблю темне пиво
з сушеними бичками»

попід вашими ногами – будинки
якісь такі лялькові що аж смішно
і вікна здалеку нагадують вам світлячків
і з одного зі світлячків виглядаю я
але ви мене не бачите
бо живете у мені

з мого рота стирчить невидима нитка
за яку неможливо вхопитися бо неможливо побачити
і один з вас перебігає цю нитку
туди сюди
і що три секунди падає
схожий на п’яного циркового акробата

боже як усе-таки
болить живіт

4 коментарі:

  1. коли у животі стільки всього - недовго і до запалення апендиксу.
    цікава фантасмагорія у вас вийшла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, пане Татчин. Я зробив скромну спробу поіронізувати з болю, надіюся, що вийшло.

      Видалити
  2. справді, цікаво. небанально, що важить.

    ВідповістиВидалити