середа, 21 листопада 2012 р.

Олександр Блотнер. Куди поділись древні люди?

Куди поділись древні люди?
В які могили відійшли? 
Невже ковтнули їх ці дюни,
Безжальні вічності піски?
 
Що із народом древнім стало? 
Що зводив кам'яні міста? 
Із стін високих їх здавалось 
Ти вежам не знайдеш кінця...

На вежі лиш одній стояла 
Закрита в чорне полотно 
І поглядом все проводжала 
В пісках самотнє марево

Стояла дивлячись на захід 
Ледь рухались її вуста 
Цариця сліз своїх не зрадить 
В пустелі сльози лиш вода 

Відходив з міста люд великий 
Геть обмілівши у кінець 
“Йому в дорогу дай Всевишній 
мій поцілунок і вінець”
 
Молитви древні все шепоче 
Відомі лиш своїм богам 
Із вежі тихо всім пророче 
Майбутнє внукам та синам
 
У ритуальні шати вбрана 
Дуга до скронь аж пролягла 
Богам остання її шана 
Навіки віддана вона 

Піски поглинули те місто 
Народ розбрівся по світах 
Скажи чи було все це дійсно? 
Не знаю, відповідь у снах

У снах стоїш у шатах чорних 
Ти на вершині вежі мрій 
Світи в очах твоїх бездонних 
Молитви, шепіт ... тепер твій

14 коментарів:

  1. іц анбілівабл
    Олександре, можна дати Вам пораду?
    якщо вже так хочеться писати, пишіть коротко
    і думка цільніша, і помилок менше

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за пораду. взяв нагрузив знайомих філологів прочитати. щось люди не бачать помилок. я б попросив на них вказати, може втру своїм знайомим носа

      Видалити
    2. ну та канєшно, виправлених помилок ніхто не знайде :)

      Видалити
    3. если Вам дали образование, это еще не значит, что Вы его получили ))))))))))
      у мене в групі теж достатньо таких філологів було )))

      Видалити
    4. то мені виправляти, чи не виправляти?
      тут я встиг виправити одну букву і знак запитання, то ви мене за це в безграмотності звинувачуєте???

      Видалити
    5. та я, власне, не про орфографічні та пунктуаційні помилки, про які Ви, мабуть, подумали
      (!!!!хоча вони мене дратують, о так!!!!!)
      я про помилки стилістичні
      про відчуття тексту як такого
      але це вже з розряду "якщо треба пояснювати, то і пояснювати не треба"

      Видалити
    6. я для того тут матеріал викладаю, щоб почути сторонню думку, щоб покращити стиль і так далі, а не булькатись у власному соці.

      Видалити
    7. щоб добре писати, треба, напевно, уважно та багато читати
      (також і критики, і не лише на власну адресу)
      є ті, хто народжується з відчуттям мови
      іншим треба докладати зусиль (часом невиправдано великих), аби наблизитися принаймні до правильного/доцільного використання мовного матеріалу

      Видалити
    8. так багато читати необхідно, проте це два різних процеси читання та письмо, розум працює по-іншому. відстежити хиби самому значно складніше, для цього і потрібний читач.
      стосовно другої частини коментаря, це Ви мені пропонуєте не писати?
      згадую правила спілкування цього сайту, там вроді, той во, оцінки типу "фігня" дозволяють за умови аргументації.

      Видалити
    9. ну от, Ваше відчуття мови Вас підводить )

      я ж написала з самого початку: хочете писати - пишіть, але якомога коротше
      це тренує

      описувати, що саме не так в Вашому вірші, не буду
      бо якщо Ви зараз не бачите, що він якийсь не такий, зводячи виправлення до окремих букв, то я Вам пояснити не зумію
      я ж це вже наче казала

      Видалити
    10. о! це вже справді гарна порада. дякую!
      я відчуваю, що тут не все гаразд, в іншому випадку писав би не тут))

      Видалити
    11. вже?!
      так вона ж у першому ж коментарі!

      Видалити
  2. Видана, +1

    вот здесь описаны всевозможные поэтические формы, имеет смысл потренироваться в них.

    http://www.liveinternet.ru/users/2106521/post57987257/

    ВідповістиВидалити