понеділок, 19 листопада 2012 р.

Світлана Луцкова. Зима


Раїса Малинкіна. Самотністть

На подорож у мій далекий край,
Де тьмяна скіпка сонячна не гріє,
Осінніх мідяків не витрачай.
Не витрачай останньої надії.

Моє життя - у згустках роздоріж.
Слідів моїх залишилося обмаль.
Не зупиняйся, поглядом не ріж
Крихкої річки задзеркальну обміль.

Тече крізь мене гостра тиша слів,
Жертовник вірша розбиває хрипко.
На півночі опівночі напів-
Ялиця гине - скам'яніла скрипка.

Не долітають камінь і стріла
На мій безлюдний, безіменний острів.
... Як безнадійно хочеться тепла!..
( Хоча тепло - немов у спину постріл).

28 коментарів:

  1. О, пам’ятаю цей вірш, да..

    На півночі опівночі напів- ігрулєчкі класні )

    шото мені ті "згустки" тепер підозріло виглядають.

    ВідповістиВидалити
  2. У комках запйокшєйся от вистрєлов крові. Треба санітарку Тамарку...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. угу, шото наша Тома помовкує в хустинку. мабуть, по хаті порається, шпарівна газдиня )

      Видалити
  3. вірш продовжує рости. треба завтра подивитися.

    ВідповістиВидалити
  4. то вже стріляйте мені у спину з пулімйота!
    дайош тепло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ... - вийшов один і сказав курінному: - Я комсомолець!..
      :))

      Видалити
  5. добрий вірш.

    наївно пропоную більш житєйське закінчення:
    (Хоча тепло - немов у спині простріл)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От їй-бо' Ви, Тат, шуткі такі вночі надумали шутіть... Злі шуткі над добрим віршом :))

      Видалити
    2. хай вірш не боїться: шутки злі - зате люди добрі.
      /дивиться так зовсім не зле. як вожді пролєтаріату в свої кращі часи/

      Видалити
    3. (вірш дивиться на своїх вождів, розписаних всякими некирилишними буквами, і мугикає "Медитативний вальс" :))

      Видалити
    4. :)) або Тать акі нощь (у сузір'ях всяких). Дивися - і медитуй :)

      Видалити
  6. Десь сьогодні прочитав що самотність як простуда душі, і самотнім завжди холодно... Зимовий, самотній... Ледве не вмираючий... Невже справді пізно для тепла, що воно стає

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Тут треба було б ілюстрацію замінити на Врубелівську "Снігуроньку" :) ( тільки подумала, що північ близько,- ану Врубель налетить і...)

      Видалити
  8. Зі Снігурочкою вірш читається по іншому) хоча з ілюстрацією самотність мені більше подобається)

    ВідповістиВидалити
  9. Це дуже круто. Насправді. Немає слів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую і на тому, що посестрою не назвали :)) І що ж мені тепер робить?..

      Видалити
  10. задзеркалля воно наче просте з виду
    /все майже те саме/
    але чуття із відчуттями можуть бути
    вельми дивними

    плавалі, знаєм

    ВідповістиВидалити
  11. пречудовий вірш!
    а закінчення - ммммммммммм....
    знахідка просто, а не закінчення

    та й загалом весь він такий, що аж аж аж :)

    ВідповістиВидалити
  12. Ви, юначе, так не жужжіть, будьте ласкаві, а то "моє ворушиться волосся......вирина" (кінець цитати) :))

    ВідповістиВидалити
  13. От хіба цим жінкам вгодиш - і хочеться тепла, і страшно... в общєм, "вези мене і не тряси мене", як моя бабця казала :)
    А щодо волосся, що ворушиться - що то значить справжня поезія: вже на цитати розтягли! ;) )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) І поезія, і образ дуже реалістичні. А бабця, видно, знала, як то: і не довезуть, а розтрусять

      Видалити