неділю, 25 листопада 2012 р.

Сергій Осока. З хірургії, з любов'ю



  "...я спізнився на вічність. не варто сварити мене.
   я без вас одинак. достеменно. і це не мине.
  о Корделіє Орман... благаю, візміть моє тіло!"

                                                                         (Татчин)



О, Корделіє Орман, ви з мене зробили каліку…
Ви прийшли, наче привид. Ви сукню весільну взяли…
Засміялися хтиво й на мене її натягли,
ще й намисто якесь і червоні перчатки по лікоть…

В мене рід благородний. Мій тато на лева ходили –
он і досі та шкура у спальні на ліжку лежить.
Але ж мама йому не стрімляли між пальці ножів,
й не казали ніколи: „Я зараз візьму твоє тіло!”

В нашім древнім роду, повідають, було навпаки…
Смирна діва нага… і трояндами встелене ложе…
Звідки взявся канчук?! І нашийник колючий, о Боже!!
Не візьміть моє тіло! Навіщо вам ці мотузки?!

О не треба, молю! Краще я попаду під коня!
Краще я без води десять літ проживу у пустелі!!!
Не пухнастик я вам! Не малесенький! Не кошеня!
Нащо в вашій руці товстелезна оця чортівня?!
Ойййй!!!!... Корделіє Орман..!
Корделіє Орман…
Корделі…

16 коментарів:

  1. Подумаєш, який нєжний пацієнт трапився! Хай тішиться, що на запчасті не розібрали ;))

    ВідповістиВидалити
  2. мадам, любітє мєня нєжно...) зла Корді, що вона виробляє...

    ВідповістиВидалити
  3. а чо з хірургії??? вся обстановочка нагадує дещо інше ))

    Татчин знав, мабуть, що його болівійське болеро не залишиться одинаком. а не знав, так буде знати! )

    ВідповістиВидалити
  4. і Діта тут... ооо)))
    (а не візьміть -спеціяльно? у клієнта вже язик заплітається?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в смислі з доконаним видом не ліпиться.

      Видалити
    2. Тоді - да, спеціально. З таким же успіхом я б міг сказати й "не беріть", але не схотів

      Видалити
  5. не візьміть тут, до речі, дуже очєнь - посилює переляк фацета)))

    ВідповістиВидалити
  6. ггг :)) жорстко, але, ти знаєш, дуже добре уявляється в ролях :))

    ВідповістиВидалити