середу, 21 листопада 2012 р.

Крістіна Скворцова. Киевское утро


Киевское утро я люблю!
Я встаю и больше мне не спиться.
Вот я рано утречком встаю
В темноте боюсь я утопиться.

Сяду выпью я свой дивный чай
Вижу пред собой дома и сонце
Киевское утро невзначай
Смотрит мне в кухонное оконце

Трогает до самой глубины
Внутреннего мира, сердца, мозга.
Вот исчезли утренные сны.
Я иду и вижу белы розы,

О которых сладко как вино
Радио поет проникновенно.
Киевское утро, вновь и вновь
Я тебя люблю больше Вселенной.

21 коментар:

  1. Нмсд, вам треба читати більше сучасної поезії, для того, аби мати уявлення про те, як зараз пишуть. Ваш вірш - у вакуумі. Про техніку й образи я взагалі мовчу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сергей, я в 10 классе победила на конкурсе юнных талантов, а вы тут плетете всякую чепуху. шли бы сами читали раз такой умный.

      Видалити
  2. белы розы
    чёрны тучи
    красно солнце
    чё-то глючит...

    якщо когось тут і читати - то тіко Аліну Дерипаско. оце уровєнь! майже як ваш...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так дорогенький мій! Я попереджаю востаннє! Далі буду робити оргвисновки. Ви на свої вірші дивіться, де половина слів - незрозумілі нікому, половина - лайливі, а решта - суцільна графоманія!!!

      Щодо цієї авторки, цієї, судячи з усього юної дівчини, то я думаю, що не варто порівнювати її зі мною. Я - автор, що має ім'я і талант. А тут - якісь недолугі безграмотні спроби.

      Видалити
    2. неуважаеммая алина, я просмотрела ваши ужасные стишки и поняла что этот доминик или шутит, или же он просто злой завистливый человек, который хочет меня очернить. у меня нету с вами ничего общего, и слава Богу.

      неуважаемый доминик, идите к черту.

      Видалити
    3. Ой, а хто це тут з-під припічка гавкає на Аліну Василівну? Учениця випускного класу?! Говоріть, у якій школі вчитеся в своєму Києві, я завтра зв'яжуся з вашими наставниками та спитаю їх, чого в них такі невиховані учні.

      Безсоромниця! Ти з учителем розмовляєш!

      Видалити
    4. Алина, не порть мне нервы!
      Я 1977 года рождения, я уже первые стихи писала, когда ты под стол и под себя ходила!!!! я почему-то думаю, што тебе шеснадцать лет! потому, что ты тупая!

      Видалити
    5. Та якраз, аякже ж! А з твоїх помилок можна зробити висновок, що тобі ще й 12 років немає. І вірш графоманський, ні образів, ні думки, нічого. Нехай, ось у мене буде час, і я тобі безкоштовно надам декілька уроків з літературної творчості.

      Видалити
    6. "девочки, не ссорьтесь" (с)

      Видалити
    7. Алина, мне не нужны уроки от графоманки!!!!

      Видалити
    8. а вот і нє подєрьотєсь :о)

      дєвушкі! шо ж ви лаєтесь як оті хвойди?
      я до вас з любов'ю, гумором і сатирою -
      а ви на мене відро помиїв?

      *ех!
      "о женщіни! вам вєроломство імя..."

      пішов к чорту до асоціації неуважаємих графоманів України... (розмазуючи сльози по пиці і брудно лаючись)



      Видалити
  3. Ви реальна людина?
    Чи то Ви балуєтесь у поета?

    ВідповістиВидалити
  4. неперевершено. Крістінко, а ви спробуйте додати до вірша аудіо чи відео "Бєлиє рози", щоб читачі змогли насолодитися по повній :-) краще у виконанні ТІКу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Яна, хоть вы тут меня понимаете среди этих злых жестоких людей.
      Я пока что не разобралась с всякими техническими штучками, но скоро добавлю видео. что такое "Тик" не знаю, но Шатунова Юру люблю давно.

      Видалити
  5. Я предлагаю убрать запятую вот здесь "сердца, мозга". Тогда никто из злопыхателей не сможет обвинить вас в неинтересных, затёртых образах.

    ПС. А какая оценка у вас в 10-м классе была по русскому языку?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Любовь. но о каких затертых образах вы говорите? я этот стих писала от души, а нету такой линейки, которой можна померять душу.
      Русский язык в школе нам преподавала молодая девушка, которая нам ставила пятерки просто за то, что мы ходили на уроки. Так что можут быть какието ошибки. покажите, пожалуста какие ошибки я сделала.

      Видалити
    2. Это не я говорю о затёртых образах, это злопыхатели.
      Ошибки:
      сонце
      сладко как вино - запятушечку потеряли.

      кстати, как насчет моего предложения убрать запятую и создать новый в Поэзии образ "сердце мозга"?

      Видалити
  6. Дєвушка, не чіпайте Аліночку, вам до її рівня ще - як до Києва... м-м-м-м... ну, в общем, далеко.
    Хоча маю визнати - і у ваших творах дещо майже філософське місцями проскакує. Оце прочитала: "...больше мне не спиться", та й потилицю чухаю: а хіба можна спитися більше чи менше? Загадка...

    ВідповістиВидалити