пʼятниця, 16 листопада 2012 р.

Сергій Осока. * * * *

дід мій зовсім заснув
над газетою
за окулярами
очі трохи не сплять
прозрівають весну
як тоді
під хустками
в полянах
процвіли небеса
і над дідом зійшли
старечі
десь були
десь були
його діти
короткі речення
поставали крапки
до хрестів аж вітри
оглядаються
хтось тут рано лежить
чийсь тут голос
і досі вчувається
дід сміється вві сні
без крапок
він такий замріяний
він не тут
я не тут
я з тобою у Києві
я згораю
він спить
і газета
лежить як ожеледь
і торкнуть його руку
неможливо мені
не можу я
дід собі
я собі
тільки хата
ще трохи зближує
в мене серце дзвенить
в нього серце
як нива вижата
окуляри не сплять
окуляри
такі великі
зараз хтось би
прийшов
тільки більше
нікого
кликати

15 коментарів:

  1. Сьогодні вранці помер мій дід. Прошу згадати добрим словом - він був дуже доброю людиною.

    Мене три дні не буде. Порядкуйте без мене.
    Все буде добре.

    ВідповістиВидалити
  2. ще одна добра душа світитиме нам з високості...

    світла пам'ять...



    ВідповістиВидалити
  3. Не журися, Серьож. Всі колись десь зустрінемося з нашими найріднішими.
    Хай спочиває з Богом.

    ВідповістиВидалити
  4. "Може тому – мені тепло, але холодно. Мені рано, але дуже пізно. І не можна знімати вицвілих хусток з воріт, і не можна йти надвечір на кладовище..."

    ты как знал...только вчера читали...

    "Бо ж над нами, між хмарами, світиться просинь, і листопад відчувається так гостро, що хочеться кричати і бігти не знаючи куди, як од голосу мертвих, як од води, крихкої, з брунатним листям на дні......"

    царствие небесное

    ВідповістиВидалити
  5. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  6. добрий вірш про добру людину

    ВідповістиВидалити