середу, 28 листопада 2012 р.

Відана Баганецька. Великий Луг

Фото: ash
                             
                                       Трава-мурава... 
                                       Узялася сном-марою 
                                       слава бойова.
                                       Мацуо Басьо //Микола Лукаш
Твої куряви стужавіли,
горді коні твої німують.
Випий трунку, випий, мій милий.

Горди твої посірені, бавні.
Листопадиш-огниш всує,
соловею-розбійнику славний.

Твої славні квасніють, гуснуть,
гугнявішають сиві гуки
ув озимих твоїх пустках.

Випий зілля, брате, набілу,
хай вертають лошиці на луки,
хай глитають душу зболілу.

16 коментарів:

  1. відьомство... :о)

    тут візьми не випий...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я ще фотку хотіла поставити іншу
      але злякалася
      (вірю у вроки)

      ось вона:
      http://photographers.com.ua/pictures/show/vecher_kon_krest_loshad_mogila_bitva_pd_berestechkom_329661/

      Видалити
    2. та фотка класна!

      давайте-давайте :о)

      Видалити
    3. фотка-то класна
      але в поєднанні з цим текстом
      направду боюся
      от така я забобонна ))

      Видалити
  2. "Листопадиш-огниш всує" -
    ой незвичайно-незвичайно.
    непересічно.

    ВідповістиВидалити
  3. Листопадиш-огниш - це такий мальчиш-кибальчиш? :)
    Набіл подіяв. Не впевнена у "глитають" - тут би щось інше (лошиці - створіння благородні, чого б ото їм глитати? :) Є у Вашому письмі "потаємні знаки". Намагаюся їх розгадати..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а чо, прикольно - лютяш-морозяш, квітниш-розквітниш, етс. ))
      це добре, що набіл діє. аби ще не тільки на тих, хто читає вірші
      а для мене нема ніякого протистояння між лошицями та глитанням. власне, саме заковтування - спрагле, жадібне - я і мала на увазі. глитати - це ж усе-таки не жерти ))
      за "потаємні знаки" і намагання їх розгадати - дякую.
      (мені б і самій не завадило порозгадувати)

      Видалити
  4. якось воно піднесено і водночас страхотливо вийшло
    зрозуміло, усе обертається навколо уявного
    і нічого із того що не існує - з-за того що можна собі
    уявляти, як би там не було, навіть на межі чуттів -
    не вистрибне раптом, не вчепиться у свідомість

    але згоден із Домініком.. хоч і непитущий..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, мої уявляння вистрибують, як на батуті
      тому я і боюся виставляти до вірша оту іншу фотку
      бо й так - страхотливо...

      дякую

      Видалити
  5. дуже класно.
    приєднуюсь - не випити неможливо)
    не подобається /всує/. воно мені видає русизмом, хоч і стародавнім.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щиро дякую )

      я думаю, не варто дарувати російській мові такі красиві слова, як "всує"

      Видалити