вівторок, 20 листопада 2012 р.

Оксана Суховій. Чорні сукні летять



                              К.Ор.

Чорні сукні летять. Не питай і нічого не згадуй.
Завтра буде вода. А сьогодні мене не тривож.
Що ти хочеш тепер? Я – порожнього парку естрада,
павутинка дурна у чавуннім кільці огорож…

Ми купалися вдвох. А тепер знебуло і минуло.
Чорні сукні летять, чорні сукні над морем уже.
Терпко пахне лиман, помирають осінні акули,
аж скидається світ у судомах вологих пожеж.

Нащо ти мене ждеш? Я – плацкартна заплакана постіль.
Я не власне життя. Я лише півжиття, співжиття…
Просто згадуй мене. І не згадуй ніколи, бо просто
чорні сукні мої вже за пругом вечірнім летять.

Затріпочуть і все. Чорні-чорні, як море надвечір.
Мокрі сукні мої… полетіть на осінній лиман.
Поцілуйте її, поцілуйте її в холоднечу…
І скажіть, що мене… що для неї… що більше нема.

8 коментарів:

  1. і що та павутинка проти чавунної незворушності?

    - - -
    емоційно. дуже. терпко. лиманно.

    особливо останні слова.

    ВідповістиВидалити
  2. лєтят вуууткі...)

    якщо серйозно, то пронизливо і гірко.

    ВідповістиВидалити
  3. Ці маленькі чорні сукні.. І скільки спогадів. І скільки надій, що все таки почує.

    ВідповістиВидалити
  4. ретельно виплетено настрій
    помирають осінні акули - ммммммм.....
    я - плацкартна заплакана постіль - мммммм.....
    але, як на мене, трохи розтягнуто

    ВідповістиВидалити