понеділок, 19 листопада 2012 р.

Аліна Дерипаско. Росяний світанок



Я виходжу з хати на світанні -
в небі ледь здіймається зоря.
Місяченька промені останні
плинуть за городи, де буряк.

Йду я від колодязя до хвіртки,
виглядаю на далекий шлях:
та мабуть, миленький, іще спиш ти
і мене голубиш у руках.

Пальцями торкаю свої груди
і горю в незвіданій жазі!
Поцілунки я твої усюди
бачу в передранішній красі…

Я блукаю наче непритомна…
Згадую тебе я знов і знов…
Не віддам тебе уже нікому –
ти моя надія і любов!..

45 коментарів:

  1. йой
    в голові закрутилося "18 мне уже"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже за вас рада! Хай і далі крутиться цей зразок низьких жанрів у музиці у вашій голові!
      А мені - творити...

      Видалити
    2. а мнє лєтать... а мнє лєтать... :)

      Видалити
    3. Літайте! Вам буде корисно, як я бачу!

      Видалити
  2. а шо - вірш хороший. інтимний.
    шо ше хіба нада

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож. І я теж думаю, що висловилась досить тепло, проникливо й інтимно. Дякую за розуміння моєї поезії!

      Видалити
    2. Навіть і не знаю, що вам відповісти. Чесно

      Видалити
    3. Мені не обов'язково відповідати щось. В даному випадку все надто очевидно, аби його обговорювати.

      Видалити
    4. В даному випадку я з вами згоден, Аліно.
      Облишмо обговорення.

      Видалити
  3. мені подобається це відчуття ніжності в вірші)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олександре! Ви також пишете дуже тепло і ніжно. Гадаю, що ми з вами порозуміємось.

      Видалити
  4. ой!
    в жазі только дєвушкі :о)

    ну і буряк такий не нуднуватий :о)

    ВідповістиВидалити
  5. Йду я від колодязя до хвіртки,
    виглядаю на далекий шлях:
    та мабуть, миленький, іще спиш ти
    і мене голубиш у руках.

    (задумливо) доказ існування астрального тіла?

    ВідповістиВидалити
  6. вона вже йде до хвіртки, а він іі ще й досі голубить

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви самі не бачите, про що мова? Лірична героїня йде до хвіртки. В цей час її коханий спить і, ймовірно, голубить ліричну героїню в своїх снах. Що тут неясно? Для культурної людини - все більш, ніж вичерпно.

      Видалити
    2. ніпонімаю, чому тоді "в руках", а не "уві снах"?

      Видалити
    3. А коли людина спить, то хіба не очевидно, що вона перебуває в сні???

      Видалити
    4. Даруйте, що втручаюсь, але яке відношення в даному контексті має культура до сприйняття твору? Який тут зв'язок?

      Видалити
    5. Ми ж з вами вже, здається, закінчили говорити. Але я відповім, хоч ви й вискочили, даруйте, як Пилип з конопель - культурна людина, освічена людина як правило здатна читати і розуміти художній текст.

      Видалити
    6. От халепа :(
      *Пішов підвищувати культурний рівень...*

      Видалити
    7. Саме це й потрібно було зробити з самого початку.

      Видалити
    8. Так-так. Шкода, що не моя квола думка не спромоглася до цього раніше. Авжеж. Іду.

      А знаєте, я тут усвідомив, що на даному ресурсі ще багато таких, як я. Я то зрозумів, що мені робити, а от інші - навряд.

      Треба діяти. Пропоную вам створити пост, в якому просто та доступно можна було би прочитати про те, що для розуміння художніх творів потрібно бути культурною та освіченою людиною. Надіюсь, що інші тоді прочитають і теж задумаються.

      Таким чином ми зможемо підняти культурний рівень авторів...

      Що скажете?

      Завчасно дякую.

      П.С.: Надіюсь на вас.

      Видалити
    9. "Пропоную вам створити пост, в якому просто та доступно можна було би прочитати про те, що для розуміння художніх творів потрібно бути культурною та освіченою людиною."

      Це й так зрозуміло усім, крім вас. Це апріорі. Займіться самоосвітою нарешті.

      Видалити
    10. Зуб даю, - я тут такий не один. Не вірите - створіть пост і переконаєтесь :)

      Видалити
    11. Мені це непотрібно. Це потрібно вам. Уперед!

      Видалити
    12. Та я ще ж не підняв свій рівень...
      Мене ніхто й не послухає, та й не вийде мені так доступно пояснити, як ви

      Видалити
    13. Чого ви до мене присікалися?!!
      Я все вам сказала!

      Видалити
    14. Та що ж тут незрозумілого? -
      Сподобались ви мені!!!

      Видалити
    15. Розчарую вас. Ви мені не сподобались.

      Видалити
    16. Та ви ж так і серце мені розіб'єте!!!

      Видалити
    17. Я вже від вашої нав'язливості стомилася і пішла зошити перевіряти. Па-па!

      Видалити
    18. А я таки наполегливий козак! Ай да наполегливий!
      Вчителько мояяяяяя, зоре світоваааааааа,
      де тебе знайтииииииии.... та-та-та-та-та))


      Хай щастить!
      Пишіть ще!

      Видалити
  7. о цей драйв, Аліно!!

    незабутньо
    знаєте, хотів давно сказати
    Ви - навіть не суперзірка,
    Ви - супермегазірка..

    захоплено і чемно кланяється, дякує, зникає

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Нарешті дочекалася коментаря, достойного мене.

      Видалити
  8. Я блукаю наче непритомна - дякую, Аліночка, голубонька ви наша, тепер буду знати, що непритомні можуть блукати )

    ВідповістиВидалити
  9. я виходжу з хати на світанні
    в шортах на високих каблуках - о Аліно! божественна...

    ВідповістиВидалити
  10. ваш вірш - зразок вискої ліричної напруги, яка майстерно схована між невибагливих поетичних рядків.
    я поціновувач вашої впевненості.
    коли поет не сумнівається у своїх рядках, його вустами глаголить істина.

    "выхожу один я на дорогу,
    в шортах на высоких каблуках..."
    в мене перехопило подих. але з вашим віршем це не пов'язано.

    ВідповістиВидалити
  11. Білий трактор дир-дир-дир.
    В ньому - лицар-бригадир

    :-)

    ВідповістиВидалити