вівторок, 13 листопада 2012 р.

Кока Черкаський. Не покидай мене, надіє

  
 
Не покидай мене, надіє,
Я сподіваюсь-буде так,
Хоч я старію  і сивію,
Проте ж горю я, а не тлію,
Багато можу, знаю, вмію,
І ще ж  натхненням володію,
Щоб показати всім їм фак!

Хоч незабаром вже півсотні,
Та ще далеко до безодні,
Живу не  вчора, а сьогодні,
І буду жити-не помру.
Так що, надіє, залишайся,
Гордися мною і пишайся,-
Я носа декому ще  втру!

А, власне, вибір невеликий,
Поглянь, які навколо пики!
У тої ноги – як  мотики,
А ті – неначе два глисти!
А в нас з тобою – все по  плану,
Тобі зорю з небес дістану,
А схочеш – то пірнем в нірвану,
Куди ж тобі, до кого йти?

 

6 коментарів:

  1. а Надія бува не з великої? ;))) не шерше ля фам??;)))

    Оптимістичний текст і легкий такий.

    ВідповістиВидалити
  2. нє, надія не з великої, це собіратєльний образ :)

    ВідповістиВидалити
  3. легко, по-хуліганськи)
    от би побільше по нірвану і в такому стилі - вийшов би цікавий тріп)

    ВідповістиВидалити
  4. Хоч незабаром вже півсотні, Ви не умієте писати цікаво.

    ВідповістиВидалити