вівторок, 13 листопада 2012 р.

Людмила Калиновська. Не чекатиму вже...



Не чекатиму вже… полечу я…
Поле чує усе про нас.
Як ми любимось, як не чуємо
Одне одного й знову – пас.

Як завітрені тріснуть в кутиках
Не вуста мої, а слова…
Нумо разом гратися в гру таку
 «а море хвилюється – раз…»

Ти ж не знав мене отакої ще,
Що не скоєне, те – забудь…
Як не виплачусь, то накою щось
Щоб іти уже, так на – суд…

Не на осуд, не стілько ж і діла,
Як зіграти, то й ПАРи ФРАЗ
Просто вистачить… піна біла
Там, де море хвилюється «раз»…

20 коментарів:

  1. гарний і ліричний, щирий і печальний текст...

    ВідповістиВидалити
  2. дякую, Свєт...! чогось не йде до мене позитив і сама не знаю чого...:)

    ВідповістиВидалити
  3. ...я ніби-то і розумію , і - ні... Люди, а Вам, що - нічого сказати..? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не розумію вашого запитання, Люсі :)

      Видалити
    2. Сергієчку, я розумію, що я... ну... ось якось і не цікава людина сама по собі... але... немає коментарів на вірш і я засумувала ще більше... Щось там не так чи занадто так??

      Видалити
    3. багато в той день публікували, і вірш швидко посунувся вниз, певно...
      А взагалі, Люсі, для того шоб активно коментили Вас, треба активно коментити інших:)) це працює :)))

      Видалити
    4. ну... з ци щось тре робити..:)

      Видалити
  4. та намагаюся, але як додати у друзі? може знайдете спрощений вигляд для цього ресурсу..?

    ВідповістиВидалити
  5. тю... я думала - додати друга, то тільки на ліпше... виявляється - ні...дуже гарна харизма!

    ВідповістиВидалити
  6. вірш задористий, як гра :)
    добре, що море хвилюється небагато, тільки до трьох, здається?

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую, що завітали, Софієчко, і чим же я так вас схвилювала? :)

      Видалити
  8. ну людям завжди є що сказати, якщо вони справжні люди

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. трапляється часто, що зустрічаєш людину і бачиш її з дуже гарної сторони, але, бувають моменти, коли бачиш її вже зовсім по-іншому... і не як справжню... Хіба з вами такого не траплялося, СонцеМісяцю?

      Видалити
    2. та зі мною всякого траплялося..
      цей теж складний рік, багато розчарувань
      зрештою вже й не знаєш, хто і що може
      викинути, не те, щоби це здавалося горем
      але прикро, що до цього ніби звикаєш -
      бо надто часто вже без подиву особливого

      не до власної байдужості щодо, а скоріше
      до повсякденної невіри у людей

      Видалити
  9. особисто мені по інтонації важкуватими видаються стрічки там де про суд, осуд - тут тре дуже чітко вловити настрій при прочитанні, а от про "море хвилюється" дуже цікава знахідка (в моїй голові потроху зароїлись ідеї)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дуже рада, Сергію, що зароїла вам ідей цілий рій, дивися з того щось і буде!! :)

      Видалити