субота, 1 грудня 2012 р.

Катерина Грушовська. Якби я могла
















якби я могла, я б писала музику

в'язала б мізинцем ноти на вузлики
єднала б докупи
до терпкості в пальцях
до воскресіння дитячих бажань

та ж ні
натхнення у п'яльцях
на жаль

якби я могла, я б писала симфонії
складала б в єдину всі спраглі агонії
я б їх просто у вену
вони б проростали в мені аневризмами

кисневим спектаклем
крізь тріснуту призму

якби я могла, я б тримала тебе за руку
в бездарній ритмічності зламаних звуків
в іржавому маслі трухлявих сердець

розкаяння мій наглядач
якби ж я могла

...пробач

4 коментарі:

  1. хоч іноді може здатися, що тут так само тихо
    як здебільшого усюди, це не зовсім так

    авжеж настав тихий сезон
    але життя продовжується)

    велкам на Гуральні...



    С*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. приємно чути, а то я вже думала "а в атвєт - тішина" )

      хоч би життя не просто продовжувалося, а вирувало у стінах цієї Гуральні

      Видалити
  2. сподобалося
    є справді коштовні моменти - до воскресіння дитячих бажань, трухлявих сердець
    натомість рядок "складала б в єдину всі спраглі агонії" здався дешевуватим - саме через оте "всі"
    а загалом - дуже чесно, ані тіні якогось хизування. це вабить, навіть дуже

    ВідповістиВидалити