понеділок, 3 грудня 2012 р.

Оля Лахоцька. Не метемпсихоз

Малюнок Філіпа Страуба


коли все закінчиться
і воїни познімають свої лати,
я поселюся маленькою пташкою
на древньому дереві,

де мох втрачає орієнтири
і починає рости вгору, сплутавши землю і стовбур,
а комашка під кожною лушпайкою кори 
знаходить собі домівку.

мені буде достатньо води 
з волохатої листяної долоні 
і блиску сонячних променів,
що крихкими павутинками вплітаються в гілля.

я співатиму легко і щасливо, 
але боюся,
що не зумію виспівати твоє ім'я
пташиною мовою,

як колись не зуміла
виспівати його
людською.

10 коментарів:

  1. лагідно і сумно.

    чомусь малюнок нагадав сценку з фільму "Десяте королівство", де галюциногенні гриби співають пісню радості))

    ВідповістиВидалити
  2. закінчення просто дивовижне

    ВідповістиВидалити
  3. не дуже зрозуміла, до чого тут воїни, але сам текст сподобався. така 3D-шний образ вийшов )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені життя як вічна боротьба сприймається :) тому приплела сюди воїнів
      дякую, Люба!

      Видалити
  4. про пташину мову - особливо...)

    ВідповістиВидалити
  5. Закінчення дивовижне, надзвичайно сильне закінчення. Різонула лушпайка кори - якось звикла називати лушпайками дещо інше. Можливо, лусочка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ларисо! приміряла в те місце лусочку - по змісту вона справді підходить краще, але надто вже багато зменшувальних епітетів в одному рядку - комашка, лусочка - аж нудить :))) буду шукати ще один синонім.

      Видалити