неділя, 2 грудня 2012 р.

Аліна Дерипаско. Ностальгія


Ти вже не тут, ти більше не зі мною,
лежать самотні пензлі та мольберт,
і заплітає в коси сивиною
мою любов останній твій портрет.

Коли з’явився вперше на подвір’ї,
мені тоді неначе світ розцвів,
і плакали до ранку у похміллі
розбурхані і п’яні солов’ї.

а ти - немовби з іншої планети,
а ти - світився ангельським теплом
і, зошити забувши і конспекти,
зустріли ми світанок за селом.

І поки біле соромливе тіло
я пестила, ти говорив мені,
що не палив тебе ще так уміло
ніхто у пристраснім живім огні.

А потім ти поїхав на пленер той,
а я вже готувала рушники,
було вже краще, певно, і померти,
аніж той сором випити гіркий…

…не чути, і не знати, і не жити,
бо ти подався десь на чужину…
Тепер ти вже  художник іменитий
і маєш там коханку не одну.

А я сама, неначе та галера,
розбита й розграбована, на дні….
Коханий мій, та хоч одну шпалеру
з твоїм малюночком пришли мені…

16 коментарів:

  1. Аліночко, невже довгожданне ЦЕ відбулося?
    Нарешті!
    Рада за вас, попри гіркоту вірша.

    ВідповістиВидалити
  2. вражає !
    вірш неймовірної сили !

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую... як писала геніальна Ліна Василівна Костенко устами Марусі Чурай:
    "...Я цілувала його віченьки,
    аж поки місяць не погас..."

    Все це дуже гірко, погодьтеся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, фраза "ти говорив мені, що не палив тебе ще так уміло ніхто у пристраснім живім огні" навела мене на думку, що ви не обмежилися лиш віченьками.

      Видалити
    2. Справді?
      Пора б уже навчитися відрізняти автора й ліричну героїню.

      Видалити
    3. ой… :)) та ж ви так переконливо написали!
      наче бачили все на власні очі.

      Видалити
  4. які пристрасті! а про шпалеру - то взагалі, аж просльозилася.

    ВідповістиВидалити
  5. Як пише коротко і жаско Ця молодиця Дерипаско.
    Особливо радує в її віршах поєднання романтичного жару із сьогоденною іронією.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. яка я тобі молодиця?????!!!!!! я дівчина!!!!!
      зовсім уже сорому позбулися...
      пху на тебе!

      Видалити
    2. Та не терзайтеся, Аліно! Звідки мені знати.

      Видалити
    3. Думати треба своєю головою!!!!!!!!!!!!!!

      Видалити
    4. це все ця чоловіча стать, Аліно !
      зовсім не розуміють нічого своєю головою
      таке сказати !

      Видалити
  6. Правдивий вірш. Лірична героїні злита з автовтором в одне ціле - це великий плюс.

    ВідповістиВидалити
  7. Аліно, вірш б"є наповал: які глибокі емоції, які вишукані пристрасті...

    ВідповістиВидалити
  8. як я вас розумію, Аліночко! ви могли обрати тільки найкращого. а дизайнер шпалер - це звучить гордо. особливо, успішний дизайнер, шпалери якого розходяться великими тиражами. це не якийсь собі там художник, якому треба померти, щоб його помітили. як писав Роберт Рождєственський:

    Первыми будьте и только!
    Пенными, как моря.
    Лучше второго художника
    Первый маляр.

    ВідповістиВидалити