субота, 1 грудня 2012 р.

Ярина Брилинська. запроси у свою білу зиму...

запроси у свою білу зиму
бо моя чорна

снігові хмари
не чіпаються за мій дах
бо він почервонілими очима
у небо дивиться

під ним дві ластівки
у вирій дорогу забули
а на комині замерзає лелека
крилами обгорнувшись

запроси у свою білу зиму
і я піду

легкокрилими ногами
шляхи до тебе прокладаючи
у вуста свої пісню вкладу
щоби німувала зустрічі очікуючи

пересіяні спогади
у торбу полотняну поскладаю
живитися ними буду
аж шляхи мої чорні закінчаться

запроси у свою білу зиму
і я прийду

11 коментарів:



  1. /моя/
    релігійна лірика
    не свідома чорногобілого
    хоч кажуть ці речі найліпші
    /проте/
    маючи схильність
    до всього символічного
    білість.. білість
    замислює
    & трохи лякає
    /мою/
    трепетну ницість
    мовби засліплений
    біль

    на стерильному
    білому
    тлі


    ВідповістиВидалити
  2. не знаю звідки воно приходить
    напишеться таке
    а потім чиїсь очі читають
    і відкривають мені потаємні змисли
    чесно?
    чогось мені стало неспокійно...
    вірш не новний
    але якісь нові тривоги.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну поезії взагалі небезпечна річ
      але це ж в принципі і та є ціна
      яку (поети) сплачують за натхнення

      Видалити
    2. ну...
      монет я ще не назбирала
      платити нічим
      то й натхнення зрідка...
      перейшла у безпечний режим.
      :о)

      Видалити
    3. як промовив здається бадді ґай на промові
      під час прийняття до зали рокнрольної слави
      /якщо я нічого не наплутав/,

      "якщо ви не хапнули блюз, то живіть собі без нього"

      це така б мовити формула відносин зі всесвітом

      Видалити
    4. Бадді гарний дядько
      цікаво,
      він це сказав у сенсі
      "не робіть того чого не вмієте"
      чи у сенсі
      "маєте повітря - можете дихати і навіщо вам цей блюз"?
      :о)

      Видалити
    5. блюз таке афористичне і парадоксальне мистецтво зрештою

      "if you ain't got the blues, live without it"

      здається так в оригіналі

      може бути і так - і так
      воно ніби не суперечить

      Видалити
  3. сподобалося
    особливо, коли вдуматися у символічність

    ВідповістиВидалити
  4. таке сумне намисто. чи то на чорній нитці, чи то на білій.

    ВідповістиВидалити