четвер, 27 грудня 2012 р.

Сергій Осока. Голосіння над Амарго

о Амарго о мій Амарго задихання моє імлисте
затихання моє над містом розливання моє під мостом
вороний мій останній шостий коню мій з порожнин гітарних
верболистий гіркий і хмарний
                        
у таверні в присілку біднім
ці жінки ці прокляті злидні ці жінки об отруйній крові
на відтятих твоїх головах цідять пісню мою на ганок
лущать пісню мою на ганок о Амарго немов квасолю
пазуристі жаскі і голі жил твоїх натягають линви
що мене задушить повинні

смерть заходить і смерть виходить
твоє серце тече по сходах серце з’юшене бурштинове
о лимонна моя любове о бентего моя незгасна
о зміє до голубки ласа  пазуриста тигрина душе
най тепер і мене задушать зложать навхрест мої дороги
анідлячого анідлякого

о Амарго о мій Амарго полудення моє шовкове
зупини загати цю мову оповий мої стегна мідні
вітром півночі морем півдня поламай мої чорні віти
хай не квітнуть нехай не світять

6 коментарів:

  1. чудовий текст, зроблений, як і більшість твоїх у цьому ключі, на рівні навіть не мелодії, на рівні музики. у ньому є щось від заклинаня, є від епосу,і хоча я не любитель епічних творів, усе ж розумію, що він - явище!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не думаю, що це явище :)))
      Це просто більш-менш варіація Лорки :)

      Видалити
    2. це - явище в українському просторі, хоча б тому, що більше таких текстів немає, або ж я їх не бачила))

      Видалити
  2. повіяло спекою - аж до тримкости повітря
    дуже насичено і смачно
    тільки от повтор епітета "пазуристий" - мені здається, у такому наваристому вірші всього має бути по одному, а "пазуристий" - як раз не з простих епітетів типу "теплий" чи "світлий", впадає в око

    ВідповістиВидалити
  3. соковито.
    кожне слово на своєму місці.

    ВідповістиВидалити
  4. сильно. майстерно. прекрасно.

    ВідповістиВидалити