субота, 8 грудня 2012 р.

Ніка Новікова. Сновиди.


Я не більше ніж дивний спогад
не доведений не спростований
в маровинні сміття міського
чи покажуть мені такого
хто згадає мене з нічого
хто впізнає мене між совами

я йому розкажу свій сон
про звичайного чоловіка
некеровану божу милість

про квартиру в якій зустрілись
про слова і зимовість вилиць
про людей що жовтавим димом
осідали на підвіконні
дозрівали важкі гардини
пульсували гарячі скроні
все збувалося все світилось

він торкався мого волосся
і питав чи таке буває
чи наснило йому
наснило

20 коментарів:

  1. ваш вірш потребує глибокого, чуттєвого вчитуваня. я саме такий читач. саме такий.
    /чуттєво вчитується/

    ВідповістиВидалити
  2. о так...
    ці некеровані божі милості
    з округлими вилицями
    квартири і вулиці
    збулОся не збУлося
    наснилося
    минулося

    дякую, Ніко.

    ВідповістиВидалити
  3. чужі тут не ходять... приходять безхатьки
    без імені зате свої...

    ВідповістиВидалити
  4. Хм. Незвичний для тебе текст (в дуже позитивному розумінні незвичності). Ні епічності, ні нагромадження слово-брил. Така от проста видихнутість. Якась мимолітність. А я саме мимолітність і мимовільність люблю у віршах. Дуже цікаво вийшли сови - родзинка вірша, нмд.
    "округлість вилиць" я б замінив. в такому природному тексті саме те слово "округлість" уже виглядає якимось штучним. Тут треба чи шось тепліше, чи шось тихіше. але не це слово, я думаю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. взагалі, да. треба міняти.
      мр-сі за таку видихнуту рецу :))

      Видалити
  5. вірш дуже інтимний. найкращий рядок для мене "все збувалося все світилось" - це майже різдвяне щастя якесь.

    але я би подумала ще над "пульсували гарячі скроні" - воно своєю частовживаністю випадає, імхо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. м, да. зужитість сумнівна риса образу)
      але інколи розу ніяк кромі як розою не назовеш, як говорили в тій п*єсі, як її..

      Видалити
    2. то про банан було )
      тільки не кажи, що ти не можеш знайти інших слів для тих скронь )

      Видалити
    3. можу, але все ж, як ти троянду не назви............

      Видалити
  6. охох, прокидання-стенання
    гарно

    ВідповістиВидалити
  7. так легко і так красиво. дуже вуально-шовковий твір. смакує, мов саке :)

    ВідповістиВидалити