понеділок, 3 грудня 2012 р.

Татчин. Восьмилисник



7
Мені без тебе тоскно, як тоді,
коли зусилля мерли поіменно.
Ті почуття, як кола по воді,
егоцентрично сходяться до мене.

Я в епіцентрі вражень і речей,
з яких лишилась рівно половина.
І це знання ще трішечки пече,
хоч я тобі ні літери не винен.

Усі листи написані. Тепер
лишається чекати і просити,
щоб вірші, що розгадують тебе
благий Господь просіяв через сито.

Їх стане рівно стільки, щоб затим
на самоті прийняти Богом дане.
Повз мене йде важкий осінній дим
і просто неба тане, тане, тане.


8
У синім небі біла бахрома
щодня висить якраз над небокраєм.
Не в тім печаль, що збудеться зима,
а в тім, що осінь довго помирає.

А ще у тім, що космосу тягар
щоночі тисне – нікуди тікати,
що замість серця стукає дзиґар,
а всі довкола жертви часу-ката.

Тому мені достатньо рим і слів,
які лишились спільними відтоді,
коли я жив вигнанцем край землі,
один за трьох – поет-художник-злодій.

І ще достатньо вірити у те,
що почуття  всесильні, наче повінь.
Що все на світі блякле і пусте,
окрім надії, віри і любові. 

13 коментарів:

  1. Не знаю чому, але мені 7 видалось набагато сильнішим і образнішим, ніж 8. Так, наче те 8 уже шилось із клаптиків, що зостались від 7.

    "...хоч я тобі ні літери не винен." - нагадало "Ты мне должен закаты, ты мне должен рассветы, ты мне должен все песни, что были не спеты."
    :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я дріб'язковий - тому ні літери.
      можливо, ти правий. на початку вони були навспак. але я чомусь поміняв місцями. перечитаю "слабший" на свіжу голову.

      дякую.

      Видалити
    2. та про літери - що вже все написано, щось типу того.
      хоча, образ мені самому не дуже.

      Видалити
  2. "не в тім печаль, що, наче постріл, пролунало те прощай" :)) згадалося.
    друга частина сподобалася найбільше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую вам, Олю.
      бачите - наскільки все суб'єктивно) а Осоці - перша.

      Видалити
  3. а ось і продовження :-)

    крім "не в тім печаль...",( ця фраза дуже нагадує відому пісню), мені обидва стовпчики сподобалися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ммм. явже так само думаю.
      спробую поправити. якщо хисту стане.

      Видалити
    2. це, до речі, може бути гіпертекстуальним свідоцтвом мого фанатіння від цього опусу)

      Видалити
    3. ну, якщо так, то можна й не міняти))

      Видалити
  4. "вірші, що розгадують тебе"

    - - -
    сподобалось.

    ВідповістиВидалити
  5. Ну, не знаю-не знаю. Мені подобається і "не в тім печаль", і 8 - як логічне і безваріантне закінчення циклу листів, апофеозом "віри-надії-любові" )

    спотикає "яккола".
    і туточкі "Усі листи написані." - написано, бо це ж ...еее...як воно українською - страдатєльний залог.

    пс. з того місця, де "злодій", бл (будь ласка) докладніше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ти фо фсьом права.
      во дворе трава.
      на траве дрова.
      ти фо фсьом права.

      Видалити