субота, 8 грудня 2012 р.

Яна Устимко. грудень
















припиняють дощі лімітовану оргію   
на землі перемоклій іржавими ріками  
тих що вижили – визнати рівновеликими
і за всяку ціну не дозволити зникнути  
тим що відчай зимовий стоїчно відторгнули

мла блукає безчассям на лінії дотику                                
між багряним і білим між кров'ю і шкірою
темні кола болять 
та безсонню не вірю я                            
пропікає вагання кошмарами сірими –       
стали ночі примарними тижні  короткими    

от і грудень прибув документом без імені
хоч  де-юре розморений чаєм з цитриною 
та де-факто у тексті нордичними римами 
лиш по білому білим – тепла не знайти мені
погортати й подерти – вважай  не отримала

14 коментарів:

  1. місяць грудень лізе в груди.
    це застуда - я не буду.
    /епіграф/.

    з плюсів - витриманий настрій, ритм, внутрішня напруга,післясмак.
    з мінусів - перевантаженість смислів/образів/логічних взаємозв'язків.

    загалом, мені не достає логічної стрункості /це питання спірне/ і прозорості.


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))

      дякую за комент:-)

      так, сама відчуваю цю перевантаженість.

      мені часто вдається логічно напетляти)

      Видалити
  2. медитативний ритм просто епічно відволікає від змісту вірша :)) а проте, осьо-от: "тим що відчай передзимовий відторгнули" якийсь внєзапний збій.

    ВідповістиВидалити
  3. бо тим, що вижили -
    прийшли на допомогу друзі -
    а просто повідомленням_листом
    чи щирим словом))

    ВідповістиВидалити
  4. От мені цей вірш зовсім не сподобався, Яно. Не знаю, нащо було гратися у ті "напівлегітимно" й "де-юре". Нещиро якось вийшло. Фальшиво. Цьому тексту - одназначне ні!

    А який гарний був у вас цикл про дерева. Там була казка...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і як я таке гарне слово "напівлегітимно" у вірші не припасувала?)).
      розумію, що кострубатим професіоналізмам не місце у віршах. але мені такі демостативні фальшивості подобаються, називайте це несмаком чи ще якось).

      Про дерева? Що, справді варто їх сюди тарабанити? :-)

      Видалити
    2. "жовтець" і "у крислатій ялині живуть золоті павуки"

      -

      краса.)

      Видалити