понеділок, 3 грудня 2012 р.

Катерина Грушовська. Я знайшла наше літо на антресолях своєї свідомості


я знайшла наше літо на антресолях своєї свідомості
без посвяти у кришнаїти перейшовши у стан невагомості
воно
заховалося в проміжках між лопатками
ілюзорно стискаючи дихання
воно
озивалося безликими цятками
і розбивалося
тихо

і на пальчиках крадькома
попід шкіру між апоневрозами
(сперечатись дарма)
ми себе роз`їдали погрозами
про "навіки/назавжди"
нанизавши на провід слова
дарували тоді ще незаймані / з часом роз`ятрені мрії
заховавши в кишені гримаси
захлиналися
в безнадії

і ти навіть не підозрюєш
як сьогодні
наше "тоді"
вбило
моє
"тепер"

7 коментарів:

  1. Катерино, прочитайте, будь ласка, як правильно оформляти дописи.

    http://litera-guru.blogspot.com/2012/12/blog-post_9727.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так-так
      вибачте )

      сєло я, аднака )

      Видалити
    2. Катю, не знаю, чи підкажу вам щось корисне, але я завжди спеціально форматую тексти перед публікацією, бо blogger повністю його зберігає в тому вигляді, звідки він копіювався.

      Тобто в текстовому редакторі, де набраний вірш, виділяєте його і ставите шрифт Trebushet MS (або щось типу його) 14 пікселів. А вже потім копіюєте у вікно blogger. Тоді ваш текст буде виглядати як і більшість інших текстів гуральні.

      Видалити
    3. чомусь навіть не подумала про форматування і уваги не звернула )
      але всьо
      тепер я знаю )

      а може, я не хочу, щоб він виглядав як більшість інших)

      у будь-якому разі, дякую )

      Видалити
  2. мені здається, остання строф-ка слабша за попередні
    або просто такий має вигляд після попередніх
    одним словом, не зовсім вони стикуються, іт сімс ту мі )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я знаю
      остання строф-ка вашє детцкая )

      буду думати
      дякую

      Видалити