четвер, 13 грудня 2012 р.

В'ячеслав Шестопалов. Екстаз Емілії

як сумно ходять по підлозі павуки
як гучно кров плазує венами руки

як гірко в роті і тривожно в голові
як стрімко ковзає повітря по траві

а я сама ходжу-ходжу в монастирі
рипить підлога і ще сходи ці старі

а богомоли молять Бога за вікном
і сонно лапками збирають молоко

хлопчина зоряний являється мені
із нього промені стікають по стіні

і я мов сина полюбила його вмить
(хоч я не маю сина) він іде-летить

він заворожує від нього лине спів
він витягає стріли гострі з рукавів

стрілою (ні!) мені пронизує живіт
у лоно сипле жар а попід ноги лід

і це немов немов маленька смерть
солодка мука мій отруєний десерт

і я кажу кричу побігши навмання:
о Боже Боже знаю я Твоє ім'я!

5 коментарів:

  1. класно! щиро!

    О, Боже, знаю я твоє імя!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за Ваш відгук!

    Власне останній рядок і був спочатку в такій редакції, як Ви зазначили, але задля збереження ритму доводиться жертвувати порядком слів. Мені здалося, що для людини, яка мала сильні переживання, більш природно буде вигукнути, порушуючи всі канони і форми: "Боже, я знаю Твоє ім'я", а не "О, Боже, знаю я твоє ім'я!"

    У будь-якому разі мені дуже цікаво і приємно, що Ви закцентували увагу саме на цьому моменті.

    ВідповістиВидалити
  3. мені здалося, що якраз у Вашому варінті ритм і збивається, на жаль.

    ВідповістиВидалити