неділя, 13 січня 2013 р.

Анничка Королишин.Дорогою йдучи.

                              Над світом,за крайнебом,коли вже й день мине,
                              загомоню до тебе - почуй мене.

                              Крізь ночі,через тугу й життя терпке,сумне
                              покличу раз і вдруге - врятуй мене.

                              Пізнаю в грудях щастя,і хай не промине -
                              єдиний раз - назавжди - люби мене.

                              Світає...Пахне степом...Дорога...Мить...Щемне...
                              У Шопці,у Вертепі - знайди Мене...

2 коментарі:

  1. Відповіді
    1. :)
      прислухатися до слова "любити!,Лю..
      кожному чується своє.
      мені життя часом переставляє у йому буковки,додаючи маленьку "і",звучить у такому випадку вже інше слово,але "любити" - не дівається ніде,навіть,якби й захотіла,не дівається..таке :)

      Видалити