пʼятниця, 1 лютого 2013 р.

Оксана Мазур. Пуанти



Мої пуанти повні битого скла
я розумію андерсенівську  русалоньку
я розумію усіх нас навіжених жінок-балерин нащодень
бо ми таки балерини над прірвою
в переповнених маршрутках
в офісній сірості
біля плити вигадуючи з нічого делікатес
мріємо про боа обіймів_не_з_обов'язку
і діаманти вдячних слів «ти найкраща»
чогось так важко буває дочекатись найпростішого

Мої пуанти повні битого скла…вкотре
Стогін вганяю багнетом – найглибше аж до ядра клітин
Танець приречений на бездоганність
інакше принц мене не помітить знову
не розпізнає по черленості слідів таку зайву йому жертовність
він принц. У нього все ок і без мене
яка користь з фарфорової танечниці в маєстаті?
Лишень зіпсутий паркет бальної зали
Дайте води
хоч хлюпніть в обличчя абощо

принц їде на полювання така в них принцна робота
поки вони керують світом ми керуємо горнятками і банячками
робимо уроки з дітьми
плачемо через придирки шефа
економимо на мереживну білизну (раптом принц згадає тонку балеринку?)

мої пуанти повні битого скла. І воно з біса кольорове
що тут скажеш – я сама вибирала свої пуанти
своє фламенко

от лиш принц звалився на мою голову невчасно

1.02.13


1 коментар:


  1. в сонному затишку перед штормами
    в сезоні непевному як повелося
    під хмари бездумні кудись назовсім

    щораз байдужіше чого не маєш
    минаючи сніг у сусіднім порталі
    замовляєш зблиски коштовно брутальні

    не рахуючи в тій обіймі набої
    марнуватимеш знову безцінне й зайве
    й повільне тло іронічно сповзає

    все буде добре як сума сумарум
    між ділом & димом & там трохи далі
    усесвіт розкриється всякій печалі


    С*

    ВідповістиВидалити