субота, 9 лютого 2013 р.

Євгенія Люба. Сінатра

О, золота Аліно!
Шкіра її – медова.
Шкіркою з апельсина
сходить на небо
довгий,
довгий
день.

І щоранку, липка і сонна,
в найспекотнішій з цих палат,
вона чує, як Френк Сінатра
ніжним голосом телефону
її будить: «Strangers in night…»

І здається – немає ґрат.

І коли вона бродить алеями,
лікарняні голодні пси
підставляють її долоням
холодні свої носи –
немовби сліпі в Галілеї
очі – пальцям Христа,
неначе благають в неї
спасіння для себе. Та…

Що ти ховаєш, Аліно,
поміж своїх лопаток?
Що затискаєш міцно
поміж тоненьких ребер?
Що тобі пнеться в спину
і заважає спати?

«Never, - Сінатра шепче, -
never, Аліно,  never.
Ніколи тобі, дитинко,
не випурхнути за ґрати,
навіть коли проб’ється
те, що поміж лопаток –
пір’ям огорне спину,
вибухне поміж пліч.

Нащо тобі, Аліно?
Скоро настане ніч.
Нащо тобі, дитино,
світ з того боку ґрат?
Strangers in night, Аліно.
Strangers in the night…»

9 коментарів:

  1. дуже все вивірено, все взаємно дуже пасує - ритми, рими, розбивка на куплети, довжина рядків, граматика речень, ну і лексика, ну і вплетено в ідею дуже майстерно
    клас, одним словом

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відано, дякую. Якщо усе пасує - значить, сукню скроєно і пошито правильно.

      Видалити
  2. так, мені теж подобається. справжня вистава.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вистава передбачає зримість - отже, образи було візуалізовано. Дякую!

      Видалити
  3. Усім дякую за відгуки, але: у нас на Літ. гуральні існує містика? Бо вірш "Сінатра" у суботу 9 лютого я не публікувала - хоча б тому, що в цей день не мала доступу до Інтернету.
    Якщо виключити роздвоєння особистості, то єдине пояснення, яке мені бачиться: вірш знаходився на блозі у чернетках, і хтось натиснув кнопку "Опублікувати". Таке можливо?
    Звісно, залишати свій текст у чернетках - необережно з мого боку, але я, по-перше, не знала, що він доступний для перегляду будь-кому, а по-друге, не передбачала, що хтось візьме на себе функцію публікування моїх творів. При чому, не вивірених до кінця.
    У будь-якому разі, мені хотілося б самій визначати, що і коли публікувати на сайті.
    То є якісь пояснення цьому факту?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. зразу не зрозуміла в чому справа, а тоді дійшло. я якраз у суботу чистила чернетки вже опублікованих віршів. напевно, торснула за компанію і твою. приношу свої вибачення, треба бути обережнішою. ти цілком можеш видалити вірш, або поредагувати його, або, якщо хочеш, опублікуй якийсь мій недоправлений. можу тобі на пошту скинути один з таких.

      Видалити
  4. Нік, тепер усе зрозуміло. Видаляти текст я не буду - врешті, я сама збиралася його опублікувати, але поки не наважувалася. Будемо вважати те, що сталося, необхідним для цього штурханом).
    А стосовно публікації твого недоправленого... Око за око, вірш за вірш?) Ну, я подумаю над цим. Цікава могла б вийти акція, я гадаю:).

    ВідповістиВидалити